גלריה: שבת התאחדות מרגשת של חסידות סלאנים במעז'יבוז'

קלמן טלר No Comments on גלריה: שבת התאחדות מרגשת של חסידות סלאנים במעז'יבוז'

שבת התאחדות עילית ומרוממת במעזיבוז בהשתתפות עשרות חסידי סלאנים בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א | גלריה

7:57
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on בירושלים ממתינים לתשובת חמאס להצעה לשחרור החטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת האחרונה נערכה שבת התאחדות עילאית ומרוממת במיוחד בסמוך לציון אור שבעת הימים הבעל שם טוב זי"ע בעיירה מעזיבוז' שבאוקראינה, בהשתתפות עשרות חסידי סלאנים מישראל ומחו"ל בראשות כ"ק האדמו"ר מסלאנים שליט"א.

השבת המיוחדת בהפקת צוות האירוח של "הולינס" מעזיבוז, נערכה במסגרת מסע שעורך האדמו"ר לקברי צדיקים באוקראינה לרגל יום ההילולא של הרה"ק ר' משה מקוברין זי"ע שיחול בתחילת השבוע וטמון בבלארוס, לשם מתעתדת הפמליה לצאת מחר לפקוד את ציונו הקדוש.

בערב שבת קודש עלה הרבי לתפילה מרגשת על ציון הבעש"ט ותלמידיו זי"ע כשהחסידים מצטרפים למעמד המרומם. את קבלת השבת ערך האדמו"ר בבית הכנסת העתיק של הבעל שם טוב, ואילו את תפילות הבוקר ואת טיש הסעודה שלישית ערך בבית כנסת של ה"אוהב ישראל" מאפטא.

זיץ ליל שבת כנהוג בסלאנים מקדמת דנא, נערך בבית הכנסת של הרה"ק מאפטא, כשלפני כן סעדו החסידים את סעודת השבת באולם המפואר שע"י 'הולינס' מעז'יבוז שצוותו כאמור היה אמון על הפקת ואירוח השבת המפוארת על כל פרטיה לטובת הפמליה הנכבדת.

במהלך השבת פגש הרבי את יו"ר "אהלי צדיקים" הרב ישראל מאיר גבאי, אשר משקיע את חייו למען איתור, שימור ושיפוץ אהלי הצדיקים בכל רחבי אוקראינה, והודה לו על פעילותו הענפה בנכר לשימור ההיסטוריה היהודית תוך מסירות נפש של ממש, וכן על הכנסת האורחים המיוחדת לה זוכים היהודים מכל העולם העולים לפקוד את ציוני הצדיקים ברחבי אוקראינה.

השבת גם נערכה במקום שמחת האויפרוף לחתן בן ר' דוד מאיר טהלר, אשר סייע לשחזור בית הכנסת העתיק של הבעל שם טוב זי"ע. כעת נערך במקום פארשפיל בליווי תזמורת אוקראינית מורחבת, כשהאדמו"ר מסלאנים אף צפוי להשתתף בשמחה.



0 תגובות